Doll profiles

perjantai 19. tammikuuta 2018

Muutos nukkeilussa

Pullipit
Niinkuin osa vanhoista lukijoista on saattanut huomata, minulle ei ole enää yhtään Pullippia, Dalia eikä Taeyangia. En enää kokenut niitä isopäisiä nukkeja omikseni - niiden aika on ainakin toistaiseksi ohi.

Hartsiset
Minulla on tällä hetkellä seitsemän hartsinukkea (+yksi meikkaamaton pää) ,joista yhtä koetan epätoivoisesti myydä. Hankinnassa/toiveissa on YOSD-kokoinen nukke vielä. Lisäksi löytyy yksi hartsinen vauva.

Barbiet
Olen alkanut keräämään Barbie-sarjan nukkeja. Minulla on kaksi Barbieta, yksi Ken ja tulossa on Kevin-nukke sekä vielä yksi Barbie. Suosin nivellettyjä versioita. Lisäksi minulla on "pikkubarbeja" kuten Shelly, mutta niiden aika blogissa ei vielä ole.

Muut
Yksi Blythe löytyy,jota koetan myös epätoivoisesti myydä.
Yksi Momoko on sekä Disney-sarjan nukkeja, jotka eivät edusta minulle niitä alkuperäisiä hahmoja :D
Ja yksi Liv-doll jonka olen itse meikannut uudestaan. (Näitä ei tietääkseni enää edes valmisteta..)
Ja hybridi: Pure Neemo xs yhdistettynä Takaran päähän.

Monster Highit
Niitä löytyy kolme.

Mitähän seuraavaksi..Jotain saatoin unohtaa,mutta nukkeharrastuksella on tapana muuttua johonkin suuntaan..
Pääpointti olikin Pullippien hylkääminen tässä tekstissä.

Kommentteja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti